. Сайт школи - Методична робота
 
Шарківський НВК "ЗОШ І-ІІ ст.-д/с"
Понеділок, 25.09.2017, 03:36
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Годинник

Погода

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Модель науково-методичної роботи в навчальному закладі

В основу моделі науково-методичної роботи закладу було покладено підхід, спрямований на  розробку плану дослідження перспектив, створення діяльнісно-цільового образу взаємодії з учнями та вчителями в умовах особистісно-орієнтованого освітнього процесу, кінцевим результатом якого має стати перетворення цього образу на об'єктивну реальність.

Модель науково-методичної роботи в школі направлена на реалізацію науково-методичної проблемної теми закладу «Впровадження інноваційних технологій як шлях до розвитку творчої особистості».

КОНЦЕПТУАЛЬНА МЕТА реалізації моделі науково-методичної роботи-

систематична колективна діяльність педагогічного колективу, спрямована на розробку моделі професійно компетентного педагога освітнього закладу нового типу та формування особистісного вектору розвитку професійної майстерності вчителя

ПРІОРИТЕТНІ КОНЦЕПТУАЛЬНІ  ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ:

  • створити інформаційне і програмно-методичне забезпечення процесу підвищення професійної майстерності вчителя та покращення якості надання освітніх послуг;
  • забезпечити умови для реалізації науково-методичної проблемної теми школи, району;
  • досягти оволодіння вчителями та широкого впровадження в навчально-виховний процес ефективних сучасних технологій особистісно-орієнтованого навчання, компетентнісного підходу та інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечить створення нового комунікативного простору, який буде зразком якісно нових стосунків "учитель-учень";
  • створити умови для формування, виявлення та поширення кращого педагогічного досвіду вчителів школи,  розвитку іміджологічної культури, зростання мотивації до постійного самовдосконалення та самореалізації.

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

  • Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
  • Формування методичної культури педагогічних працівників
  • Дослідно-експертна діяльність
  • Аналітико-моніторингова діяльність

УМОВИ ПЕРЕХОДУ ШКОЛИ В РЕЖИМ РОЗВИТКУ:

  • Впровадження інноваційних технологій управління з метою зміни управлінських відносин.
  • Створення освітніх програм розвитку, нових критеріїв ефективності навчання та виховання.
  • Формування інформаційної культури педагогів.
  • Підготовка кадрів, здатних до проектування розвитку власної педагогічної діяльності та успішної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня.

РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА МОЖЛИВОСТІ:

  • Наявність власної нормативної бази (Статут школи, Концепція розвитку закладу, перспективний та річний плани роботи тощо).
  • Наявність необхідного науково-методичного, інформаційного, навчального та матеріально-технічного забезпечення.
  • Наявність досвідчених професійно компетентних навчальних і управлінських кадрів.
  • Досвід використання інформаційно-комунікаційних та проектних технологій у сфері навчання, виховання та управління

ОБМЕЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

  • недостатність фінансування;
  • обмеженість вільного позаурочного часу;
  • недосконалість управлінського контролю за процесом проектування та реалізації власної моделі розвитку педагогічної майстерності вчителя;
  • недостатність професійної компетентності окремих педагогів, суб’єктивізм;  
  • недостатність або відсутність мотивації окремих вчителів до вдосконалювання.

ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

  • Підвищення професійного рівня педагогів та збільшення кількості творчих вчителів-новаторів.
  • Напрацювання рекомендацій та поширення досвіду з проблеми формування власного вектору професійного розвитку вчителя.
  • Перехід взаємодії учасників освітнього процесу з режиму функціонування в режим розвитку.
  • Створення здорового мікроклімату в школі, сприятливих умов для навчання і виховання, співпраці вчителя і учнів.
  • Підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу в закладі.
  • Збільшення результативності участі учнів школи у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін, науково-дослідницьких та творчих конкурсах районного рівня.
  • Підвищення рейтингу школи серед закладів району.
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Дитяча гаряча ліні
Національна дитяча гаряча лінія

Вхід на сайт

Календар

Пошук

Архів записів

Котик

корисні посилання
Педагогічна преса КОІПОПК Відділ освіти ЗНО Інститут інноваційних технологій Освітній портал Шкільний світ

Друзі сайту
Рокитнянський районний ліцей
Рокитнянська ЗОШ # 1
Рокитнянська ЗОШ # 2
Рокитнянська ЗОШ # 3
Рокитнянська ЗОШ # 4
Рокитнянська ЗОШ # 5
Житньогірська ЗОШ
Насташівська ЗОШ
Ромашківська ЗОШ
Синявська ЗОШ
Маківський НВК
Острівський НВК
Бирюківське НВО
Запрудянське НВО
Савинецьке НВО
Телешівське НВО
Рокитнянський професійний ліцей
Центр дитячої та юнацької творчості

Copyright MyCorp © 2017 Конструктор сайтів - uCoz