. Сайт школи - Учнівське самоврядування
 
Шарківський НВК "ЗОШ І-ІІ ст.-д/с"
П`ятниця, 24.11.2017, 14:04
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Годинник

Погода

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Учнівське самоврядування

Щоб успішно реалізувати цілі особистісно орієнтованого навчання і виховання учнів, необхідна особлива організація навчально-виховного процесу в усіх ланках сільської школи, яка поєднує як колективну, так і індивідуальну роботу школярів.
Педагогічна діяльність спрямована насамперед для створення умов для розвитку особистості учня. Виходячи з цього основна мета вчителів полягає в наданні допомоги учням щодо реалізації їхніх соціальних функцій.
Потрібно відшукати такі форми та методи виховної роботи, які б задовольнили усіх – учнів, вчителів, батьків – і дали змогу ефективно розв’язувати суперечності між колективною формою навчання та індивідуальним розвитком учнів.
Обізнаність із особистісними особливостями, побутовими умовами життя, стосунками у сім’ї уможливлює індивідуальний підхід до кожної дитини і її сім’ї, де слід дбати про підвищення культурного рівня учня, готувати їх до життя в умовах ринкових відносин, виховуючи господаря своєї землі, компенсувати дефіцит спілкування школярів.
Обираючи для учнів ролі, необхідні для повноцінного і змістовного життя, хочемо забезпечити їхню послідовність, зміну, органічне поєднання, що уможливлює реалізацію неповторності, самореалізацію і самовизначення. Для цього надаємо учням можливість вільного вибору змісту і способів діяльності, створюємо ситуації успіху, задоволення їхніх потреб та інтересів.
Ми вважаємо, що головні напрями виховної роботи в умовах індивідуального навчання є:
• Індивідуальна робота з учнями, яка включає систему засвоєння школярами комплексу соціальних ролей;
• Робота з дитячим колективом або групою учнів, що включає систему творчих справ, коли учні оптимально залучаються спільної діяльності з метою удосконалення навичок взаємодії”
• Робота з батьками, оскільки в сільській місцевості збереглися традиції української родинно-побутової культури, панує шанобливе ставлення до батьків.
Сутність учнівського самоврядування полягає в тому, що учням надається більше прав і повноважень, створюються широкі можливості для самореалізації, накопичення досвіду управлінської роботи, забезпечується захист прав та інтересів школярів. Самоврядування є одним із напрямів громадянської освіти учнів не як засіб керування школярами, а як процес привчання жити в демократичному суспільстві. Діяльність органів самоврядування сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку суспільної думки, процесу соціалізації учнів, більш ефективному входженню в доросле життя.

 

Основні умови для успішного розвитку учнівського самоврядування:
 

• Зацікавленість педагогічного колективу та більшості учнів;
• Чіткий розподіл обов’язків щодо керування органами самоврядування;
• Оптимальна структура учнівського самоврядування з урахуванням специфіки навчального закладу;
• Чітка система роботи органів шкільного самоврядування.

 

Пріоритетні напрями діяльності органів учнівського самоврядування:
• Навчальна робота;
• Виховна робота (нетрадиційні форми проведення загальних справ, організація дозвілля, спортивно-туристична, пошуково-краєзнавча робота, правове виховання тощо);
• Інформаційно-методична робота (участь у районних зльотах шкільних об’єднань).
Дієвість самоврядування виявляється за умови надання учням реальної самостійності, котра не заперечує тісної співпраці з педагогами.
Основні завдання педагогічного керування:
• Визначення системи органів колективу і уповноважених осіб з числа учнів;
• Передача дітям організаційного досвіду;
• Навчання їх організаторської майстерності;
• Залучення школярів до самоуправлінської діяльності;
• Надання їм необхідної допомоги.
Учнівським лідерам треба володіти певними знаннями, програвати ситуації проведення шкільних зборів, формувати органи шкільного самоврядування. Відповідна роль організатора передбачає стосунки з учнями, які базуються на виконанні певних умов спілкування.
Умови спілкування:
• Справджуй довір’я тих, з ким спільно працюєш, кого вчиш і від кого вчишся сам;
• Координуй власні дії з діями своїх товаришів за будь-якої ситуації;
• Удосконалюй форми спілкування з учнями;
• Розвивай вимогливість до себе і до ровесників.
У нас створено власну систему виховної роботи, яка грунтується на традиціях і тісно пов’язана зі специфікою школи, потребами села.
Учнівське самоврядування ТЕМП (талановите, ерудоване молоде покоління) очолює Президент, який обирається на загальних зборах (конференції) таємним голосуванням.
Учнівське самоврядування об’єднує учнів 5-9 класів. Як підрозділ діє об’єднання молодших школярів (1-4 класи) “Країна Барвінкова”. ТЕМП має свої символи, традиції. Виконавчим органом є Рада міністрів, до складу якої входять міністри, що очолюють 7 центрів, і лідери класних колективів.
Діють такі центри розвитку учнів:
• Навчання і творчості “Ерудит”;
• Культури і відпочинку “Паростки”;
• Спорту і здоров’я “Олімп”;
• Преси та інформації “Свічадо”;
• Роботи з молодшими школярами “Країна Барвінкова”;
• Дисципліни і порядку “Феміда”

Напрями роботи “Країни Барвінкової”
“Країна Барвінкова” має свої традиції, закони, символіку.

Основні закони:

1. Будь добрим, поважай і люби рідних, близьких людей.
2. Добре навчайся, працюй, займайся спортом.
3. Розвивай власні здібності і таланти.
4. Завжди допомагай товаришам, виручай у важку хвилину.
5. Поважай національні традиції, вивчай історію України.

 

Традиційні свята “Країни Барвінкової”:
• Свято барвінчат;
• Народознавчі свята;
• Козацькі розваги;
• “Тато, мама і я – спортивна сім’я”;
• “Поклик джунглів”;
• Бал відмінників;
• Свято квітів;
• Свято врожаю;
• Свята “Моя родина – Україна”, “Я – громадянин України”;
• Конкурс малюнків і віршів “Моє село, для мене ти – єдине”
Справи “Країни Барвінкової”:
• Шефство над ветеранами ВВВ, престарілими, самотніми мешканцями села;
• Догляд за братськими могилами та обелісками;
• Збір матеріалів для шкільного музею;
• Участь у конкурсі “Учень року”;
• Трудові десанти (впорядкування тереторії школи, парку, села, надання допомоги СТОВ “Росія” і ВАТ “Синявське”).

СТАТУТ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ “ТЕМП”

Загальні положення
1. Головною метою учнівського самоврядування є розвиток духовності, соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання їм можливості виявити себе у громадській діяльності.

2. Завдання учнівського самоврядування:
• Сприяти виробленню в учнів почуття господаря своєї школи;
• Формувати вміння співпрацювати на принципах рівності та демократизму;
• Виховувати громадянина, якому притаманне гармонійне поєднання духовного багатства, моральної чистоти та фізичної досконалості;
• Розширювати діапазон діяльності дорослих і дітей як членів єдиного колективу, створювати умови для їхньої співдружності, творчого пошуку.

Діяльність органів самоврядування має демократичний, гуманний характер і спрямована на формування у дітей національної свідомості, духовності, патріотизму, основ моральності, фізичної досконалості, працелюбності, вірності ідеям незалежної і соборної України.

 

П О Л О Ж Е Н Н Я
про Президента учнівського самоврядування “ТЕМП”

Затверджено на учнівській
конференції від ________________

1. Президента обирають учні школи таємним голосуванням.
2. Президент є головою учнівського колективу.
3. Президент є головою Ради міністрів.
4. Президент шкільного самоврядування є членом педагогічної ради і Ради школи.
5. Президент має право:
• Пропонувати кандидатів у Раду міністрів;
• Виносити на розгляд членів Ради міністрів питання, що турбують учнів школи;
• Скликати учнівську конференцію, засідання Ради міністрів;
• Ухвалювати рішення, які не суперечать Статутові;
• Подавати пропозиції про внесення змін і доповнень і Статут учнівського самоврядування;
• Влаштовувати заходи, які не змінюють суттєво річний навчально-виховний план;
• Ініціювати зміни, що сприятимуть поліпшенню стану навчання та дозвілля;
• Представляти інтереси школи на засіданнях виконкому сільської Ради та в інших громадських організаціях.
6. Рішення Президента з питань учнівського самоврядування самостійні і незалежні від рішень адміністрації школи.
7. Президент не має права передавати свої повноваження іншим особам.
8. Президент зобов’язаний:
• Дотримувати Статут учнівського самоврядування;
• Контролювати виконання Статуту;
• Координувати роботу Ради міністрів;
• Допомагати адміністрації здійснювати річний план роботи.
9. Повноваження Президента школи припиняються у разі:
• Відставки;
• Імпічменту;
• Закінчення ним школи.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВИБОРЧУ КОМІСІЮ
Загальні положення

1. Виборча комісія обирається за місяць до виборів Президента.
2. Виборча комісія контролює передвиборчу агітацію кандидатів у Президенти.
3. Кількісний склад виборчої комісії становить 7 осіб (голова та 6 членів комісії).
4. Виборча комісія обирається з учнів 5-9 класів.

Порядок роботи комісії

1. Складання списків виборців.
2. Підготовка виборчої дільниці.
3. Підготовка бюлетенів.
4. Проведення голосування.
5. Підрахунок голосів.
6. Заповнення протоколу.
7. Оголошення підсумків на загальношкільній лінійці.

ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ВІДЗНАКИ, ЗАОХОЧЕННЯ І ПОКАРАННЯ

Учні, які добре вчаться, творчо виконують доручення, є зразком для інших дітей, відзначаються органами самоврядування, адміністрацією школи.
Школа вдається до таких видів заохочення:
• Виставка учнівських робіт (твори, вірші, малюнки);
• Подяка класного керівника, адміністрації, органів учнівського самоврядування;
• Лист-подяка батькам;
• Почесна грамота;
• Почесні звання (кращий учень року, художник, спортсмен, поет року);
• Вручення диплома учневі чи класному колективу – переможцям у різних номінаціях;
• Вручення стрічки “Учень року”;
• Путівки в кращі санаторно-курортні комплекси України.

До учнів, які грубо порушують Статут школи, застосовуються такі види покарання:
• Зауваження членів Ради міністрів;
• Обговорення поведінки на класних зборах, засіданнях Ради міністрів;
• Виклик учня на засідання педагогічної ради, батьківського комітету;
• Оголошення догани в усній або в письмовій формі (запис у щоденнику).

Учень має право на зняття покарання або винесеного необ’єктивно, або якщо попередні зауваження були вже скасовані, або якщо він повністю виконує вимоги Статуту.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО РАДУ МІНІСТРІВ

Загальні положення
1. Рада міністрів є виконавчим органом учнівського самоврядування.
2. Рада міністрів обирається на 1 навчальний рік і підзвітна учнівській конференції.
3. Кількісний склад Ради становить 12 осіб (Президент+6 міністрів + 5 лідерів класних колективів).

Завдання і зміст роботи Ради міністрів
1. Головним завданням Ради міністрів є розвиток соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання можливості практично виявити себе в громадській діяльності.
2. Рада міністрів організовує роботу учнівського самоврядування ТЕМП, підсумовує роботу центрів за тиждень, семестр і рік.
3. Рада міністрів сприяє виконанню учнями Статуту.

Організація роботи Ради міністрів
1. Засідання Ради проводиться 1 раз на тиждень (п’ятниця). На засіданні міністри звітують про роботу центрів за тиждень.
2. Про підсумки роботи центрів і план роботи на наступний тиждень оголошується на загальношкільній лінійці (понеділок).
3. Рішення Ради міністрів постійно висвітлюється радіоцентром або на стенді “Шкільний вісник”.

Рада міністрів і класні колективи
1. Зв’язок Ради міністрів із класними колективами здійснюється через лідерів класів, який обирають на класних зборах на початку навчального року.
2. На класних зборах ухвалюють рішення щодо діяльності класного колективу, слухають інформацію про рішення Ради міністрів, накреслюють конкретні заходи щодо їх виконання.

Педагогічний колектив і Рада міністрів
1. Педагогічний колектив надає допомогу Раді міністрів стосовно згуртування шкільного колективу, розвитку соціально активної особистості, формування її творчих здібностей.
2. Педагогічна рада координує діяльність Ради міністрів, дає їй рекомендації щодо вдосконалення роботи, допомагає планувати, аналізувати та підсумовувати роботу.

РЕЄСТРАЦІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ № _____

Це посвідчення видано ____________________
_________________________________________
про те, що він/вона офіційно зареєстрований/а Виборчою комісією як кандидат на пост президента учнівського самоврядування ТЕМП.
Посвідчення дає право на провадження офіційної передвиборної агітації, участь у всіх передвиборних процедурах, які провадить виборча комісія.
Дата ____________________________________
Голова виборчої комісії ___________________

РЕЄСТРАЦІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ № _____

Це посвідчення видано ____________________
_________________________________________
про те, що він/вона офіційно зареєстрований/а Виборчою комісією як кандидат на пост президента учнівського самоврядування ТЕМП.
Посвідчення дає право на провадження офіційної передвиборної агітації, участь у всіх передвиборних процедурах, які провадить виборча комісія.
Дата ____________________________________
Голова виборчої комісії ___________________

 

ЦЕНТР НАВЧАННЯ І ТВОРЧОСТІ “ЕРУДИТ” ЦЕНТР КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ “ПАРОСТКИ” ЦЕНТР СПОРТУ І ЗДОРОВ’Я “ОЛІМП” ЦЕНТР ПРЕСИ ТА ІНФОРМАЦІЇ “СВІЧАДО” ЦЕНТР РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ “КРАЇНА БАРВІНКОВА” ЦЕНТР ДИСЦИПЛІНИ І ПОРЯДКУ “ФЕМІДА”

Центр навчання і творчості
• Організація взаємодопомоги у навчанні.
• Консультаційна допомога з предметів.
• Контроль за відвідуванням уроків.
• Проведення предметних тижнів, олімпіад, конкурсів.
• Організація семінарів з наукової організації праці.
Центр культури і відпочинку
• Організація змістовного дозвілля.
• Залучення учнів до підготовки і проведення творчих справ, розважальних програм.
• Проведення традиційних загальношкільних свят.

Центр спорту і здоров’я
• Пропагування здорового способу життя.
• Організація спортивних конкурсів.
• Проведення туристичних походів, змагань.
• Розучування народних рухливих ігор.

Центр преси та інформації
• Вивчення думки учнів про шкільне життя.
• Висвітлення подій шкільного життя.
• Розвиток мовної культури та культури спілкування.
• Поширення інформації з різних галузей науки.
• Інформування про творчі справи класу, про рішення Ради міністрів.
• Оформлення плакатів, стінгазет, оголошень.
• Організація тематичних, святкових газет.

Центр роботи з молодшими школярами
• Організація позаурочної діяльності;
• Організація спортивних ігор;
• Надання шефської допомоги в організації оздоровчого табору;
• Організація дозвілля на перервах.

Центр дисципліни і порядку
• Організація чергування по школі;
• Організація рейдів-перевірок;
• Робота з порушниками дисципліни і порядку;
• Організація прибирання території;
• Нагляд за дотриманням культури поведінки;
• Контроль за відвідуванням уроків;
• Перевірка і дотримання санітарно-гігієнічних норм: чистота приміщень, охайний зовнішній вигляд;
• Здійснення профілактичної антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної роботи.

Учнівське самоврядування “ Темп”

Президент

Рада міністрів


Центр навчання Центр преси та
і творчості інформації
“ Ерудит” “Свічадо”

Центр дисципліни Центр роботи з
і порядку молодшими
“ Феміда” школярами
“Країна
Барвінкова”

Центр культури Центр спорту
і відпочинку і здоров'я
“ Паростки” “Олімп”

Президент – Москалець Юлія Сергіївна

Рада міністрів
Головань Роман Скорик Максим
Рахманов Віталій
Лєсніков Олексій
Кримінська Даша

Центр навчання і творчості “Ерудит”
Головань Роман
Пустові Ірина
Борко Альона

Центр дисципліни і порядку ”Феміда”
Кримінська Даша
Верхоляк Надія
Черченко Катя

Центр преси та інформації ”Свічадо”
Рахманов Віталій
Світко Олександр
Карпенко Владислав

Центр спорту і здоров’я ”Олімп”
Скорик Максим
Куцокінь Дмитро
Борецький Євген

Центр культури і відпочинку “Паростки”
Скорик Ярослав
Чайковська Євгенія
Бойчак Віталія

Центр роботи з молодшими школярами
“Країна Барвінкова”
Лєсніков Олексій
Юрченко Любов
Добровольська Наталія

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Дитяча гаряча ліні
Національна дитяча гаряча лінія

Вхід на сайт

Календар

Пошук

Архів записів

Котик

корисні посилання
Педагогічна преса КОІПОПК Відділ освіти ЗНО Інститут інноваційних технологій Освітній портал Шкільний світ

Друзі сайту
Рокитнянський районний ліцей
Рокитнянська ЗОШ # 1
Рокитнянська ЗОШ # 2
Рокитнянська ЗОШ # 3
Рокитнянська ЗОШ # 4
Рокитнянська ЗОШ # 5
Житньогірська ЗОШ
Насташівська ЗОШ
Ромашківська ЗОШ
Синявська ЗОШ
Маківський НВК
Острівський НВК
Бирюківське НВО
Запрудянське НВО
Савинецьке НВО
Телешівське НВО
Рокитнянський професійний ліцей
Центр дитячої та юнацької творчості

Copyright MyCorp © 2017 Конструктор сайтів - uCoz